The Guide [10/10]

Konu: 
Annesini baştan çıkarmak isteyenler için bir rehber.
Yayıncı: JDSeal
Dil: Türkçe
Sansür: Yok
Çevirmen: Dionysos 
Çevrilmiş/Tam Bölüm Sayısı: [10/10]

*YENİ BÖLÜM*

------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------



Yorum Gönder

53 Yorumlar

  1. Kanka bunun devamı gelsin. Hem orijinal içerik hem baya sağlam. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık çok iyi seri devamı gelsin pls

    YanıtlaSil
  3. devamı gelmezse kendimi keserim

    YanıtlaSil
  4. Devamı gelebilir mi admin

    YanıtlaSil
  5. Takipte kalın, yarın yeni bölüm geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. çok iyiydi 3. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. hepsini full atsan efsane olur nede eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. nolur yeni bölüm gelsin

    YanıtlaSil
  9. anlaşıldı bunun sonuda yarım kalan seriler gibi olacak. neyi sevsek gelmez zaten amk

    YanıtlaSil
  10. ingilizce olarak nereden okuyabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
  11. Admin jdsealin diğer serileri de çok iyi onlardan da çeviri yasana bu arada the guide çevirisi on numara olmuş eline sağlık devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
  12. Admin 3.bolum linki sürekli vpn uyarısı veriyor vpn olmamasına rağmen açılmıyor

    YanıtlaSil
  13. Admin VPN hatası veriyor kapalı olduğu halde

    YanıtlaSil
  14. Admin vpn kapali olmasina rağmen vpn açık uyarisi veriyor

    YanıtlaSil
  15. 3. bölüm linki yenilenmiştir!

    YanıtlaSil
  16. Yeni bölüm ne zaman gelecek?

    YanıtlaSil
  17. Admin the guide nin 8. Bölümü de çıktı onuda çevireceksin değil mi?

    YanıtlaSil
  18. Yeni bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  19. Yeni bölüm 3 yıl sonra gelir artık

    YanıtlaSil
  20. 5. bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  21. 6. Bölüm ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  22. 6. bölüm gelse mi artık?

    YanıtlaSil
  23. 6. bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  24. Allah rızası için 2 bölümü de üst üste at bitsin şu çile.

    YanıtlaSil
  25. Son 2 bölüm kala bilerek piç ettiniz dimi?

    YanıtlaSil
  26. Bu ara hasta olduğum için çeviri yapamadım. Kusura bakmayın arkadaşlar. Ama en geç 15 Haziran Salı akşamı yeni bölüm geliyor!

    YanıtlaSil
  27. 7. Bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  28. Ellerin dert görmesin çok güzel seri umarım devamı gelir

    YanıtlaSil
  29. 8. bölüm yayında! Keyifli okumalar! Şimdilik paylaşılan tüm bölümleri çevirdim. Yayıncı yeni bölümleri yayınladığında onları da çevirip paylaşacağım! Takipte kalın!

    YanıtlaSil
  30. Admin 9 çıktı

    YanıtlaSil
  31. admin 9.bölüm çıktı siz de yayınlayacak mısınız

    YanıtlaSil
  32. yeni bölümde be ustam

    YanıtlaSil
  33. Pazar günü yeni bölüm yayında! Takipte kalın!

    YanıtlaSil
  34. inş bu pazara yetişir

    YanıtlaSil
  35. 9 çıktı çevire bilirmisin

    YanıtlaSil
  36. 9'u hala bekliyoruz

    YanıtlaSil
  37. hala bekliyoruz

    YanıtlaSil
  38. admin şu 9u yap artık ne olur

    YanıtlaSil
  39. 9 gelsin artık çok bekledik

    YanıtlaSil
  40. Adamim 10. Bölüm çıktı pazar yayınlayacam dedin kaç pazar geçti 9 u yayınlamasın hala

    YanıtlaSil
  41. Admin ay.live aşırı sorunlu diğerlerine yükleyemez misin? 3 cihaz 4 farklı tarayıcıda denedim açılmıyor.

    YanıtlaSil
  42. 9. bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  43. 10. bölümü bu kadar bekletme lütfen zaten paylaşılmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede paylaşılmış biliyor musın

      Sil
    2. kanka yani yayımcı 10. bölümü paylaşmış sadece çevirmesi lazım

      Sil
  44. 10. bölüm yayında! Keyifli okumalar!

    YanıtlaSil
  45. Lütfen bu serinin devamı gelsin

    YanıtlaSil